Politica de retur

Returnarea produsului/produselor comandate si livrate de Vin24.ro se va realiza exclusiv catre xxxxxxxxxxxx SRL, la adresa din Bucuresti, xxxxxxxx, cod postal xxxxxx, telefon xxxxxxxxxxxxx prin expedierea lor, pe cheltuiala cumparatorului, prin DPD - 031.824.9090, in termen de 14 de zile calendaristice de la data livrarii.

Mentionam ca produsele se vor returna in ambalajul original.

Pentru a trimite produsele retur, prin curierat este necesar sa completati un formular de retur din contul dvs. unde trebuie sa mentionati:

- lista cu produsele propuse spre retur impreuna cu numarul de comanda (cererea de retur - din contul dvs.);

- motivul returului;

Astfel se va crea o cerere de retur, care va fi analizata de catre echipa noastra. Daca va fi nevoie de informatii suplimentare veti fi contactat in scris sau telefonic de unul dintre colegii nostri. Apoi statusul cererii se va schimba in "Se asteapta pachetul" si se va genera automat un formular care va trebui tiparit si introdus in coletul de retur.

La primirea coletul de catre noi, vom analiza produsele, iar daca acestea respecta conditiile mentionate mai sus referitor la returnarea produselor, cererea se va aproba si se va initia returnarea banilor. Pentru retUrnarea banilor este necesar a se mentiona:

- contul IBAN si numele complet al expeditorului;

Pentru produsele returnate care prezintă ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura, zgârieturi, lovituri, timbrul deteriorat, etc. vin24.ro  va avea dreptul de a alege daca accepta sau nu returnarea produselor.

Dupa aprobarea returului, contravaloarea produselor comandate, livrate de vin24.ro si ulterior returnate de catre clientul cumparator, in conditiile mai sus mentionate, se va restitui exclusiv prin transfer bancar, in contul transmis pe e-mail in termen de 14 zile lucratoare de la data livrarii returului.

vin24.ro isi asuma dreptul de a refuza rambursarea coletelor care vin ambalate necorespunzator.
Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi conditie ca la primire: fara deteriorari, fara defecte (exceptand situatia in care clientul a semnalat prezenta unui defect catre reprezentantii vin24.ro). Toate coletele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost primite, in ambalajul original, nedeteriorat, fara alte elemente improvizate.