Magazin online vinuri romanesti - Vin24.ro

Politica de Returnare

Se pot returna produsele cumparate in termen de 14 zile de la data confirmarii receptionarii acestora, in urmatoarele cazuri:


- A fost livrat un alt produs decat cel comandat.
- Nu ati fost informat in scris (acesta mentiune sa va face pe ordinul de comanda) asupra faptului ca exista diferente intre produsele afisate pe site si produsul receptionat de dvs. Avand in vedere manualitatea produselor noastre este posibil ca sa apara diferente ale produsului, de care veti fi informat in momentul primirii facturii proforme.
- Produsul are defectiune ce nu au putut fi constatata in momentul receptiei.

Pentru motivele invocate mai sus aveti la alegere 2 optiuni:


- Inlocuirea produsului returnat.
- Veti primi valoarea totala platita de dvs. in avans. Returnarea banilor se va face in termen de 10 zile prin aceeasi metoda prin care ati efectuat plata.

Conditii pentru returnarea produselor:


- produsul trebuie returnat in ambalajul original;
- costurile aferente returului si a asigurarii produsului pe perioada transportului sunt suportate de dvs.;
- Returul se va face prin firma de curierat prin care ati primit coletul. Aceste date va vor fi comunicate.;
- Returnarea banilor se va face prin aceeasi metoda prin care ati efectuat plata.
- Costurile aferente transportului la retur nu se inapoiaza.


Produsele nu se despagubesc in urmatoarele conditii:

- Motivul returnarii este unul subiectiv si nu se refera la caracteristicile produsului sau daca ati fost informat in scris asupra diferentelor intre imaginea produsului din magazinul online si produsul receptionat de dvs.;
- Adresa pe care ati folosit-o pentru comanda este eronata sau inexacta;
- Va razganditi dupa ce produsul a fost achitat de dvs, daca nu apare una din conditiile mentionate in Politica de Returnare a produselor.


Mentiuni speciale:

Aveti obligativitatea verificarii produselor in prezenta reprezentantului firmei de curierat. In cazul in care coletul ajunge deteriorat va rugam sa mentionati pe formularul de transport, sa refuzati primirea acestuia si sa luati legatura cu noi telefonic sau prin e-mail. In caz contrar orice reclamatie ulterioara este nula.
Firma de curierat prin care se face serviciul de transport garanteaza manipularea si transportul pachetelor cu cea mai mare grija, preluand intacta marfa de la expeditor.
Daca doriti informatii suplimentare legate pe politici de returnare va rugam sa ne contactati.


Categorii

Recomandat AllShops

Contactati-ne

Suntem disponibil 24/7

Contactati-ne